Announcements

Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
brembo blanks....
#1
Question 
Dodgy are these legit? Cant seem to find them any where else :/

http://www.ebay.com/itm/361059257256?_tr...680wt_1692
Reply
#2
Yes, Ive been running them for years. Add some Hawk pads and your set.
EJ8 Family Guy member #6
[Image: CIVIC1-1-1.jpg]
"Tap,Snap or Nap" You pick!
Reply
#3
ok sweet! Have you used the brembo pads that come with them?
Reply
#4
I got my brembo blanks on eBay also and they're the real thing. I went with hawk pads but when they wear down I think I'm going back to stock pads. From what I can tell the Hawks create a lot more dust than stock pads and for street I think stocks will be just fine.
Understeer: When you hit the wall with the front of the car.
Oversteer: When you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower: How fast you hit the wall.
Torque: How far you take the wall with you.
EJ8 Build: http://www.ej8squad.com/thread-19806.html
1984 Sabre Build: http://v4musclebike.com/forums/showthread.php?t=15402
Reply
#5
They're pretty legit stuff.
[Image: a216bb94-9ac6-4b43-a7be-ffb3e02772d0_zps4a67a22f.jpg]
Quality > Quantity
Reply
#6
Ive been rocking the same hawk pads for years.. they do produce some dust, but I usually wash my ride 1ce a week anyways,.

I tend to wash that crap off before it builds up and then its takes twice as much work. But ive been rocking wear-ever rotors.. And i need to finally replace them after 4 - 5years
Reply
#7
(01-30-2015, 01:20 AM)EsotericImage Wrote:  Ive been rocking the same hawk pads for years.. they do produce some dust, but I usually wash my ride 1ce a week anyways,.

I tend to wash that crap off before it builds up and then its takes twice as much work. But ive been rocking wear-ever rotors.. And i need to finally replace them after 4 - 5years

I know i think its funny when i see someone have a set of black wheels up front.......from them not washing their car LOL. Its like dude wtf wash that *poopy* off. Stick
Reply
#8
Well from what ive seen around daytona.. any kid who got a car decided to goto home depot and buy some black paint. The black wheel thing went out of style years ago.
Reply
#9
(02-02-2015, 08:18 PM)EsotericImage Wrote:  Well from what ive seen around daytona.. any kid who got a car decided to goto home depot and buy some black paint. The black wheel thing went out of style years ago.

Im looking at a nice set of black wheels. May think about getting some silver wheels. hmmmm.

black:
http://www.ebay.com/itm/400820156060?_tr...EBIDX%3AIT

silver:
http://www.ebay.com/itm/VARRSTOEN-V3-16X...090wt_1124

I actually like the silver better
Reply
#10
They used to be a sponsor on HT so they might give a small discount
Reply
 




Users browsing this thread: 1 Guest(s)

About EJ8 Squad